© Coronavirus - Numere de telefon în caz de urgență
ACTUALITATE

Coronavirus - Informări și măsuri luate la nivelul autorităților locale

17.02.2021 -

Ultima actualizare: 17.02.2021

____________________________________________________________________________________

34. NOTĂ DE INFORMARE (pentru persoanele care solicită eliberarea cărții de identitate)


Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor vă informează:

Potrivit art. 4, alin (5) din Legea nr. 55 din 15.05.2020, privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, „Valabilitatea documentelor eliberate de instituțiile și autoritățile publice, precum și de entitățile private autorizate conform legii se menține pe toată perioada stării de alertă, precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări”.

În conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență nr. 97 din 14.07.2005, republicată, privind evidența, domiciliul, reședința și actele de identitate ale cetățenilor români, termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea unui act de identitate este de 30 de zile, acesta putând fi prelungit până la 45 zile.

Șef Serviciu,

Latiș Mihaela – Ancuța

____________________________________________________________________________________

actualitate

Documente și legături

Documente atașate postării curente:

ACCES RAPID

Opțiuni

Distribuie postarea sau revino la lista tuturor articolelor.