interes public
Monitorul Oficial Local - Registrul pentru evidența proiectelor de hotărâri ale autorității deliberative
Hotărârile adoptate de către consiliului local sunt acte administrative adoptate în limitele competentelor legale prin care se crează, se modifică sau se sting raporturi de drept administrativ.
Puteți filtra documentele după anul publicării; anul selectat este marcat cu culoarea galben:
Proiect de hotarare cu privire la aprobarea finanţărilor nerambursabile din bugetul local al municipiului Câmpulung Moldovenesc pe anul 2023.
Proiect de hotarare privind aprobarea acordului de colaborare între Municipiului Câmpulung Moldovenesc şi Întreprinderea individuală „Molocea Ionuț Ștefănel”, în vederea amenajării unui patinoar pe terenul de sport situat în Câmpulung Moldovenesc strada 22 Decembrie f.n., proprietatea publică a municipiului Câmpulung Moldovenesc.
Proiect de hotarare privind aprobarea vânzării directe a suprafeței de 38 mp teren situat în strada Gheorghe Doja nr. 4, proprietatea privată a municipiului Câmpulung Moldovenesc, cu respectarea dreptului de preempțiune pentru domnul Cazacu Fănel, în calitate de proprietar a construcției existente pe acest teren.
Proiect de hotarare cu privire la aprobarea modalităților de valorificare a unui volum brut de masă lemnoasă de 1848.72 mc, din proprietatea publică a municipiului Câmpulung Moldovenesc.
Proiect de hotarare privind constatarea încetării de drept, prin demisie, a mandatului de consilier local al domnului Iftime Alin-Costel şi vacantarea locului acestuia în cadrul Consiliului Local al Municipiului Câmpulung Moldovenesc.
Proiect de hotarare privind alegerea preşedintelui de şedință al Consiliului Local al Municipiului Câmpulung Moldovenesc.
Proiect de hotarare pentru completarea punctului 3 din Anexa la Hotărârea Consiliului Local al municipiului Câmpulung Moldovenesc nr. 138/28.09.2023 privind desemnarea reprezentanților Consiliului Local în consiliile de administrație ale unităților de invățământ preuniversitar din municipiul Câmpulung Moldovenesc .
Proiect de hotarare privind aprobarea Organigramei, statului de funcţii şi a numărului de personal la Spitalul de Psihiatrie Câmpulung Moldovenesc.
Proiect de hotarare cu privire la repartizarea, în vederea închirierii, a unui spaţiu cu destinaţie de locuinţă.
Proiect de hotarare pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local al municipiului Câmpulung Moldovenesc nr. 2 din 4.01.2023 privind închirierea prin licitație publică a unei suprafețe de teren de 2890 mp, proprietatea publică a Municipiului Câmpulung Moldovenesc destinată amplasării unei instalații de transport pe cablu tip teleschi.
Proiect de hotarare pentru abrogarea articolului 2 din Hotărârea Consiliului Local nr. 74 din 25 mai 2023 privind aprobarea solicitării de transmitere a unui mijloc fix, denumit ,,Pasarelă pietonală peste liniile nr. 2-5, stația Câmpulung Est“ situat în municipiul Câmpulung Moldovenesc, județul Suceava, din domeniul public al statului și administrarea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în domeniul public al Municipiului Câmpulung Moldovenesc.
Proiect de hotarare privind constituirea echipei mobile care asigură intervenția de urgență în cazurile de violență domestică în municipiul Câmpulung Moldovenesc.
Proiect de hotarare privind aprobarea programului de măsuri specifice sezonului rece 2023 – 2024 şi aprobarea tehnologiei de intervenţie în cazul apariţiei poleiului şi a căderilor de zăpadă în municipiul Câmpulung Moldovenesc.
Proiect de hotarare privind desemnarea reprezentanților Consiliului Local al municipiului Câmpulung Moldovenesc în consiliile de administrație ale unităților de invățământ preuniversitar din municipiul Câmpulung Moldovenesc.
Proiect de hotarare privind aprobarea Organigramei, statului de funcţii şi a numărului de personal la Spitalul de Psihiatrie Câmpulung Moldovenesc.
Proiect de hotarare cu privire la modul de valorificare a cantității de 130.97 mc lemn fasonat provenit din fondul forestier proprietatea publică a municipiului Câmpulung Moldovenesc administrat de Ocolul Silvic Vatra Dornei.